توضیحات
دوره آموزشی بازاریاب
امروزه، بازاریابی را نباید همچون گذشته معادل فروش در نظر گرفت که شامل معرفی و فروش بود ، بلکه بازاریابی به معنی برآورده کردن نیازهای مشتری می باشد. اگر بازاریاب خوب عمل کرده و نیازهای مشتری را به درستی تشخیص دهد، محصولی با ارزش بالا و قیمت مناسب تولید گردد، به خوبی توزیع شود و به شکلی موثر معرفی شود، به سادگی به فروش می رسد. در واقع، آنطور که پدر مدیریت یعنی پیتر دراکر می گوید، » هدف بازاریابی این است که فروش را به کاری غیر ضروری تبدیل کند. « فروش و تبلیغات، تنها بخشی از مجموعه ای بزرگتر با نام آمیخته بازاریابی است. آمیخته بازاریابی، مجموعه ای از ابزارهاست که برای راضی کردن و ایجاد رابطه با مشتری به کار میرود.در تعریفی جامع تر، بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن، هر فرد نیازها و خواسته های خود را از طریق تبادل ارزش با دیگران برآورده می سازد. به زبانی ساده تر، بازاریابی شامل ایجاد رابطه ای تبادلی و پر ارزش با مشتری است. بنابراین، ما بازاریابی را بدین صورت تعریف می کنیم: بازاریابی فرایندی است که در آن شرکت برای مشتری ارزش ایجاد کرده و رابطه مستحکمی با او برقرار کند تا بتواند در عوض از مشتری ارزش دریافت کند.
اهداف دوره بازاریاب
- آشنائی مدیران با مفاهیم بازاریابی
- افزایش مهارتهای تحلیل بازار
- آشنائی با آمیخته بازاریابی محصولات و خدمات
- آشنایی با ساختار واحد بازاریابی در سازمان
سرفصل ها
- توانایی تشخیص مفهوم بازاریابی
- اشنایی با بازاریابی و هدف از فعالیتهای بازاریابی
- آشنایی با بازارهای موردنظر
- آشنایی با نوع تولید بر حسب نوع بازار
- شناسایی اصول جذب و نگهداری خریدار
- آشنایی با سازمانهای غیر انتفاعی
مخاطبین بازاریاب
- مدیران ارشد
- مدیران میانی شرکت ها
- مدیران برند
- صاحبان برند های لوکس
- مدیران فروش
- کارمندان بخش بازاریابی
- کارمندان بخش فروش
روند برگزاری
مشاوره رایگان
هر روز از ۹ صبح تا ۹ شب پاسخگوی شما هستیم
۰۵۱۳۶۶۱۵۳۸۱ – ۰۹۱۵۵۲۴۹۶۴۶
نام دوره :بازاریاب
نحوه برگزاری : آموزش حضوری
مدت دوره : ۸۰ ساعت
محل برگزاری : آموزشگاه زکریا
قیمت:۲۰۳۶۰۰۰ ریال
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.